Walentynkowo

 Witajcie!

Czy pamiętacie, że niedługo walentynki? Wiem, wiem...to nie jest polskie święto i nie każdy lubi na siłę przejmować obce zwyczaje, ale....uważam, że miłość, taka prawdziwa, to najpiękniejsze, co może nas spotkać w życiu. Dlatego ja w tym dniu, jak w żadnym innym, nie zapominam o słowie "kocham"  :-D (Moi synowie też dopominają się o celebrowanie tego święta i czekają na "słodycza" ;-D)

Postanowiłam przygotować czekoladownik. Ale nie taki zwykły, bo z wkładką;-D

Ale od początku....

Odkąd zetknęłam się z tutorialem naszej Uli na czekoladownik TUTAJ, zawsze korzystam tylko z niego i tak było tym razem. W tym roku postawiłam na typowe kolory, a więc mnóstwo czerwieni:-D


Obiecałam jednak, że to będzie czekoladownik z wkładką i nie chodzi tu o czekoladę.




W moim czekoladowniku pojawiły się "bony walentynkowe".




Najpierw docięłam papier do czekoladownika, a następnie za pomocą trymera(można wykorzystać skalpel i linijkę) ponacinałam papier, tworząc kieszonki na bony.


Kleimy po samych brzegach, aby w środek można było wsunąć  karteczki. Jeżeli spodobał Wam się mój pomysł, częstujcie się:-D


Ponieważ uwielbiam tagi, spróbowałam też innej możliwości, popatrzcie!


 U mnie to zawsze kupony z przymrużeniem oka;-D Mam nadzieję, że spodobała Wam się inspiracja i kiedyś ją wykorzystacie :-D

Buziaki!

14 komentarzy:

  1. Rozumiem, że masujesz w tym stroju co ta pani stempelkowa 😁 Świetna propozycja i piękne kolory 🤩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, "monsz" by mi jeszcze zszedł z tego padołu...;-D

      Usuń
  2. Ewciu Genialny pomysł, brawo !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, super ten czekoladownik, bardzo "hot". Jestem ciekawa, co pisze na innych kuponach:):):)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, różniaste.... Nie ma tylko robienia kolacji, bo to robię zawsze ;-D ("monsz" za to większośc obiadów...ha ha ha)

      Usuń
  4. Ewo rewelacyjny czekoladownik, kolory, grafika... super wszystko pasuje! Mam do zrobienia kilka czekoladownikow ale to nie beda takie cuda ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, ha, świetny , pomysłowy i zabawny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny czekoladownik :) Cudne, soczyste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny czekoladownik, a pomysł z bonami jest ekstra:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny czekoladownik i ekstra prezent.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten czekoladownik i bony super:) Proponuję bon na .. godzina świętego spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest właśnie odpowiedź na pytanie MałgosiX...hahhahahha Takie bony są....bezcenne!

      Usuń
  10. ale pięknie gorąco czekoladownik! świetny pomysł na bon na :D muszę mężowi zrobić hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny czekoladownik, a pomysł na bony- pierwszorzędny ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...