Torebka na prezenty.

 Witajcie w ten cudowny, słoneczny dzień:)

Walentynki już za nami, za kilkanaście dni Dzień Kobiet, kolejna okazja do wręczania prezentów, czy drobnych upominków.

Wiele osób ma problem z zapakowaniem prezentu przygotowałam, więc krótki tutorial na ozdobienie papierowej torebki.


 Bazą jest prosta, craftowa torebka, którą ozdobiłam papierami od Studio75 z kolekcji ,,Cudowny dzień'' w delikatnej kolorystyce odcieni różu, zieleni i szarości.


 Przed rozpoczęciem pracy z torebki wyciągnęłam sznureczki, co znacznie ułatwiło mi ozdabianie. Z wybranej kartki papieru scrapowego wycięłam prostokąt o bokach o 5mm krótszych, niż wymiary torebki, boki lekko postrzępiłam. Tak przygotowane tło przykleiłam na przód torebki magikiem, po wyschnięciu dziurkaczem zrobiłam otwory na sznureczek. 


Następnie z arkusza z kwiatkami i listkami wycięłam kilkanaście elementów, z których ułożyłam kompozycję na mojej torebce.


 

Dodatkowo dołożyłam kilka listków z wykrojnika, część elementów ozdobiłam brokatem w kleju. Następnie dokleiłam kilka maleńkich perełek i całość wykończyłam delikatnym splashem. 

Gotowa torebka prezentuje się tak;  




Kilka chwil i nasz prezent ma piękne opakowanie.

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do samodzielnego ozdobienia torebki na prezenty. To naprawdę nic trudnego, a własnoręcznie ozdobione opakowanie na pewno sprawi dodatkową radość obdarowanej osobie.

Pozdrawiam Was serdecznie :)  

 



 

5 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobiłaś torebkę. Te papiery dają mnóstwo możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację- w takiej pięknej torebeczce prezent jeszcze fajniej dostać! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. opakowanie to wazny element

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pieknie wygląda taka torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna torebka.
    Z tych papierów zrobiłam swój pierwszy album.

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...