Album Steampunk

 

Hej Kochani!

Chciałam Wam pokazać album wykonany z papierów od ITD Collection - Steampunk. Długo myślałam nad bazą, którą wykonałam od podstaw. Chciałam, aby ten album był składaczkiem i miał wiele miejsc na moje ATC :) Trochę mi to zajęło, ale jestem zadowolona z efektu końcowego. Album wykonany z Jednego dużego bloczka papierów i kilku kartek z mniejszego.




Na okładce znajduje się tarcza zegara, która jest na magnes, utrzymuje okładkę przed otwarciem.





Karty są na bazie środkowej




oraz na lewym i prawym grzbiecie





Jak Wam się podoba ten albumik? :)

Pozdrawiam

Marta EviPassjonatka




10 komentarzy:

  1. Powalający efekt, jaka fantastyczna praca, aż mi brak słów zachwytu. Martuś powaliłaś na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca, swietny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobić takie coś to ty musisz mieć zdolności, pomysły, materiały no i czas - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Niesamowita robota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bomba , świetne są te papiery i genialnie zrobiłaś ten albumik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalna praca, niespotykana baza, swietny pomysl zegara na magnes, Marta przeszlas sama siebie !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Album jest niesamowity! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...