Tagi z Doliny Elfów

Witajcie :)

Stali czytelnicy bloga wiedzą, że ja uwielbiam świat magii, wróżek, elfów i mroku. Papiery Dolina Elfów od ITD Collection zawierają wszystkie te elementy i są po prostu cudne. Gdy je dotykam i oglądam czuję tą zawartą na nich tejemniczość. Uwielbiam je. Długo nie mogłam się zdobyć na ich pocięcie... aż w końcu powstała z nich moja ulubiona forma - tagi.

Bazy tagów i pojemniczka dostałam od mojej przyjaciółki Marty.

Bazę pojemnika obkleiłam papierami i pomalowałam lakierem typu chameleon, który daje pod światło inny kolor.


Ścianki ozdobiłam pastą mech Pentartu używając dwóch szablonów od ITD Collection - 0178B i 0182B. Napis - 0044B.




W pojemniczku jest pięć tagów - każdy inny. 
Krawędzie baz pomalowałam czarnym gesso.
Użyłam  papierów, pergaminu P0066, napisów - folia przeźroczysta F034, folię przeźroczystą F014 oraz tekturki - T021 i T009. Złomki, które pomalowałam woskami. Na końcu pochlapałam.






Wiem, że nie każdy lubi takie klimaty, ale może kogoś zainspiruję :)

Zachącam do zajrzenia do ITD Collection są nowe wielkanocne piękne papiery ryżowe.

Pozdrawiam serdecznie



8 komentarzy:

  1. Wow jaki klimat:) specyficzny ale piekne Ulo prace:) odrazu wiedziałam ze to Twoje prace :) fajnie ze sie dobrze przy tym bawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędny zestaw:) Te papiery same w sobie są piękne, a Ty genialnie wyciągnęłaś z nich całą tą magię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe tagi, Ulciu i pięknie się prezentują w tym pudełeczku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający zestaw, obłedny, ależ magia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to- mnie się podobają jako całość- w tej skrzyneczce! Klimatyczne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, magiczne,robi wrażenie 🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie klimaty! Magia ..... zestaw zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo....aż mnie zatkało z wrażenia, cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...