Na zimowe dni

 Czapka, mitenki i opaska...

Przyszła do nas w końcu zima... Śniegowa z mrozem. Ja lubię taką zimę przez okno z racji tego, że jestem zmarzluchem. Zmarzluchy muszą się ciepło otulać :) To czas grubszych czapek, szalików i rękawiczek.

Kokonki.pl wyszły naprzeciw osobom dziergającym z grubszej włóczki i już możecie oprócz motków 3 i 4 nitkowych kupić motki 6 i 8 nitkowe :)

Z motka 6 nitkowego Kokonek Merino Six S033 zrobiłam bardzo prostą czapkę wg wzoru Dieve Handmade. Robiłam szydełkiem 4 mm, bo chciałam, żeby czapka była bardziej "zbita". Ściągacz jest bardzo "mięsisty" i doskonale chroni uszy :) Motek ma 6 nitek = 5 kolorów nitek (jeden kolor 2 nitki, 4 kolory po jednej nitce) i powiem Wam, że wyszła bardzo fajna kolorystycznie czapka. Skład motka: 50% wełna merynos, 50% akryl.


 
Na czepkę wystarczy jeden motek 100g - 200m. Z tej samej włóczki zrobiłam też pompon. Czapka jest ciepła i ładna kolorystycznie, a do tego mimo, że z dodatkiem wełny nie gryzie.


Z drugiego motka Kokonek SIX S025 zrobiłam mitenki i opaskę. Skład motka: 50% bawełna, 50%akryl. Kokonek ma 6 nitek = 3 kolory - po 2 nitki każdego koloru. Robiłam szydełkiem nr 4 mm.
Wzór na mitenki od Kreatywne babki.pl



Na mitenki i opaskę wykorzystałam niecały motek 100g - 250m. Są mięciutkie, ciepłe i nie gryzące.


Gdybyście chciały skorzystać z oferty sklepu i producenta Kokonki.pl to kokonki 6 - nitkowe znajdziecie Tutaj, a 8 - nitkowe Tutaj.

Ciepła i serdeczności na mroźne dni!




15 komentarzy:

  1. Ulo przepiekne sa, a te warkocze na mitenkach mnie zachwycaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe rzeczy , podziwiam Twoje umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Podziwiam Twoje umiejętności <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała czapeczka, wzór wydaje się łatwy:) Mitenki i opaska też super !!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne - i zima nie straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna ta czapka, a jaka wełenka fajna kolorowa :), mitenki tez superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne rzeczy zimowe, moze podpatrzę kurs na miteńki , bo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak przeczytałam,że pięć kolorów to pomyślałam,że pstrokate będzie. A tu taka fajna czapka wyszła :)
    Mitenki też mi się podobają maja fajny wzorek i kolorek taki cukierkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam włóczkę to też myślałam, że wyjdzie pstrokata, ale jestem zachwycona efektem końcowym.

      Usuń
  9. Ja tez jestem zmarzluchem, więc czapka i mitenki bardzo mi się podobają, Ulciu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne prace!!! Wow! Czapka cudna, ale ten drugi zestaw mnie powalił! Śliczne mitenki i opaska, taki mój kolor :). Ulcia jesteś mistrzynią!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę Ula że szydełko Cię kocha bo fajne rzeczy powstały. Świetne oba wzory i bardzo fajne kolory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie wyszło a mitenki fantastyczne muszę je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super, czapka jaka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne :) Mitenki wyglądają ekstra.

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...