Wiosenny domek

 Witajcie Kochani! 

Dzisiaj przychodzę do Was z ukwieconym domkiem, który może przywoła wreszcie tak wytęsknioną przez wszystkich ciepłą i słoneczną wiosnę.  Nie mogłam się zdecydować, jaki domek chciałabym mieć; delikatny, czy z pazurem, zrobiłam więc dwa w jednym- każda strona w innym stylu.

Bazę z hdf  z jednej strony ozdobiłam papierem od studio75 z kolekcji ,,Lawendowy poranek''.  Na papier odbiłam szablon z listkami, delikatnie tuszując gąbeczką. Boki przetarłam pastą antyczną.  Kompozycję ułożyłam z własnoręcznie zrobionych kwiatów z foamiranu, dodając elementy wycięte z pasków z dodatkami studio75.


 

Z drugiej strony zrobiłam  wersję mixmediową-  przez szablon imitujący drewniane słoje położyłam pastę modelującą, pomalowałam czarnym gesso, następnie brązową farbą i przetarłam złotym woskiem.

U podstawy domku tętni życie; na gałązce przysiadła para ptaszków, ślimak podąża do smakowitej roślinki, pod liściem skrył się spłoszony królik, a pośród kwiatów zawisł maleńki ptaszek.






 Para ptaszków na gałązce to tekturka wycieniowana tuszami i przetarta złotą patyną, pozostałe drewniane scrapki przetarte złotym woskiem.

 

 Mam nadzieję, że nie zanudzam Was tymi moimi dekoracjami, ale uwielbiam takie pozytywne akcenty w swoim salonie.


 

                             Pozdrawiam serdecznie w niedzielny poranek i życzę miłego, słonecznego popołudnia.

 

 

 

4 komentarze:

  1. Cudo! I sama nie wiem która strona piękniejsza, obie wersje są fantastyczne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywna i wiosenna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje świetne, ale dla mnie to ta mixmediowa- miodzio! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. obie wersje super, i przód i tył :)

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...