Podkładka ze sznurka

 Witajcie!

W tym poście chciałabym Wam zaprezentować podkładkę na stół, która powstała ze sznurka 2mm składający się w 100% z bawełny regenerowanej. Sznurki te znajdziecie w bogatej gamie kolorystycznej na stronie Kokonki.pl - Tutaj. Moja podkładka powstała ze sznurka w kolorze - mandarynka.

Na podkadkę zużyłam cały jeden motek 200m, a z drugiego zostało mi tyle co na zdjęciu.

Podkładka robiona ścisłym ściegiem środek, natomiast kraj ma bardzo ozdobny.

Wymiary podkałdki  - 42x50cm. środek robiony szydełkiem 4.0 mm, natomiast kraj 4.5mm


Sznurek doskonale nadaje się też na torebki, puffy oraz dywany. 

Moja podkładka mogłaby być równie dobrze małym dywanikiem :) 


Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu Kokonki.pl oprócz sznurków 2mm produkują też sznurki 5mm również w szerokiej gamie kolorystycznej.


Pozdrawiam Was serdecznie



13 komentarzy:

  1. Swietnie Ci to wyszło Ulo :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna podkładka, super pomysł i realizacja :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna podkładka, podoba mi się jej wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulciu, piękna podkładka, praktyczna i ozdobna.
    Miłego weekendu..

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna podkładka Ula :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula, cudna podkładka. Piękny wzór.
    Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, kolor, wzór i bardzo praktyczna

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaa, ale piękna i jak ślicznie wykończona! Kolor też super, zaraz zajrzę do sklepu, bo ja to taka sroka jestem :)).
    Super Ulcia wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna podkładka. Ja uwielbiam szydełkowe wyroby.

    OdpowiedzUsuń
  10. Extra podkładka! Super pomysł i cudny kolor :-)
    Ściskam Ulciu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula fajnie Ci wyszła ta podkładka . Miałam już ten sznurek od kokonków, u mnie niestety tylko koszyk na rower ale wg mnie jest mało wydajny, a wzorek sznurkożerny Nie mniej jednak na stole prezentuje się super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna! A ja jeszcze sznurka nie zamówiłam na swoje próby 🤨

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...