Gościnna Projektantka - Kwiecień 2021

Witajcie!

Dzisiaj na naszym blogu gościmy Monikę :)





Hej 
Witam Was bardzo serdecznie i jest mi niezmiernie miło, że mogę zaprezentować siebie na Waszym blogu jako gościnna projektantka.
Mam na imię Monika i w sieci mozecie mnie znaleźć na Fb https://www.facebook.com/M.MikaCard/, gdzie prezentuję swoje prace scrapbookingowe, ale coraz częściej projekty mixmediowe, które ostatnio pochłaniają mnie w całości, i którym poświęcam coraz więcej czasu. 
Ulubioną moją formą wyrazu są czekoladowniki, kartki personalizowane, a ostatnio pokochałam miłością bezgraniczna - karty Atc i wpisy do Artjurnala.
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam pamiątkę rodzinną z okazji rocznicy Ślubu. Mój projekt to połączenie technik mixmediowych z papierem - czyli cos co lubię najbardziej.
Do powstania pracy potrzebna jest baza - w moim przypadku jest to obręcz i serducho z hdf, które odpowiednio zagruntowalam bialym gesso, nastepnie nalozylam pastę modelujacą przez szablon, a potem przyszedł czas na barwienie - i tu wybrałam fluidy akrylowe, które to sa silnie napigmentowanymi farbami, ich intensywność zmniejszylam poprzez mieszanie z wodą. Aby wtopic sie w klimat papieru uzytego moim bazom musialam nadac nieco vintagowy styl i tu z pomocą przyszedł mi tusz Vintage Photo od Distress.
Pod moją obręcz wybralam papier w delikatne róże z kolekcji od Craft o Clock.
Kompozycja oparta jest na bazie serca , na ktorym znajduje sie zdjęcie w tekturkowej ramce obok ulozylam wyciski z żywicy i na nich ułożyłam elementy wycięte z kolekcji. 
Na koniec dodatki z koronki i tekturkowe listki i napis i praca gotowa.
Pod koniec chętnie pokaże Wam moje prace, a kto chce mnie bliżej poznać zapraszam na mój profil.

Czekoladownik

Karty Atc

Wpis do Artjurnala

Bardzo dziękuję za uwagę i możliwość zaprezentowania swojej twórczości 
pozdrawiam
Monika 

***
Moniko dziękujemy za to, że chciałaś podzielić się z nami swoją twórczością i stworzyłaś z tej okazji piękną pamiątkę ślubną:)
Zapraszamy do udziału w naszych zabawach i konkursach.

4 komentarze:

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...