Gościnna Projektantka Poszukiwana

   Witajcie!


Poszukujemy Gościnnych Projektantek od maja do końca roku 2021.





Jeśli jesteś osobą kreatywną, lubiącą wyzwania i chciałabyś współpracować z nami, i wystąpić na łamach naszego bloga to nie czekaj tylko zgłoś się pod tym postem w komentarzu. 

Tak więc na występ gościnny przygotowujecie pracę z jakich materiałów chcecie i robicie co Wam w duszy gra!
W dowolnej technice i stylu :) Może to być inspiracja lub tutorial.
Prawada, że fajnie!

Na zgłoszenia czekamy do 30 kwietnia.
Można się zgłaszać w komentarzach pod tym postem lub mailowo swiryrekodziela@gmail.com
Serdecznie zapraszamy!

3 komentarze:

  1. Ula a co mi tam mogę spróbować swoich sił jako Gościnna Projektantka. Jak mnie wybierzecie, to poproszę termin raczej bliżej końca roku ( X do XII) lub ewentualnie czerwiec.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To może i ja mogłabym spróbować. W końcu trzeba postawić kolejny krok do przodu. Jednakże gdybym miała tutaj zagościć, gdy tak zadecyduje zespół, to raczej skłaniałabym się na wakacje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mogę coś pokazać. Mógłby być nawet maj. Jeżeli tylko mogłoby być to w technice takiej samej jak pokazywałam u Was rok temu. Jeżeli nie, to wtedy gdybyście mnie wybrały, to poproszę jakiś dalszy termin niż maj... :)

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...