Smocza skrzynka

 Witajcie!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją własną prywatną skrzynkę, której bazę dostałam od Zosi na imieniny w ubiegłym roku. Skrzynka jest całkiem spora, a więc i pojemna.


Całość pomalowałam ciemnoszarą bejcą.
Na wierzch przykleiłam papier ryżowy z mojej ulubionej kolekcji Nieodkryty magiczny świat
Żrenicę oka podkreśliłam metaliczną folią Termoton w kolorze złotym , a całość zalałam preparatem Glossy Accents co nadało oku wypukłości.


Użyłam dwóch szablonów przez, które nałożyłam pastę strukturlaną, aby uzyskać efekt smoczej łuski - duża łuska i mniejsza.


Całość nasmarowałam różnokolorowymi pastami woskowymi i pokropiłam farbą akrylową.


W środku przykleiłam drugą część papieru ryżowego i całość pokropiłam.

Jak myślicie co przechowuję w tej skrzynce?

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam kreatywności na cały tydzień





14 komentarzy:

  1. Ale ekstra i to wyszło... ile przy niej było pracy, ale efekt końcowy na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany!!! Podziwiam! Przepiękna skrzynka! Momentalnie mam skojarzenia z cudną książką "Smokologia - Wielka księga smoków" Widziałaś ją może?
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) nie widziałam ... ide googlować...

      Usuń
  3. Ula, skrzynka zachwycająca. Uwielbiam wszystko co smocze, dlatego ta skrzynka bardzo mi się podoba. Przepięknie ją ozdobiłaś.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzynka jest obłędna. Najzwyczajniej w świecie zachwycona jestem tym smoczym ślepiem. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula wyszło super, ale się przy niej napracowałaś. Warto było dla takiego efektu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulcia, smocza skrzynka wygląda super. To oko jest bardzo realistyczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super:) A to oko takie wyraziste jakby faktycznie spozierało z tej skrzynki.

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...