Świąteczne prezenty z papierów od ITD Collection

 Hej Kochani!

Już po Świętach, zaczynamy również Nowy Rok. Mam nadzieję, że u Was zdrowie dopisuje, a ostatni czas spędziliście w spokojnej i rodzinnej atmosferze, w pełnym zdrowiu.


Jak to przed Świętami bywa, chciałam wykonać prezenty dla najbliższych. Jednym z takich prezentów miało być coś dla kilku wspaniałych Kobiet. Wpadłam więc na pomysł, zrobienia medalionów, ale takich, które kojarzyć mi się będą z nimi, z ich stylem, czy z tym co lubią. :) I tak własnie powstały poniższe prezenty, do prac użyłam papierów ryżowych od ITD collection, farb akrylowych, wosków, splasha, odlewów i elementów dekoracyjnych.





Medalion dla Violi,a  w tle papier ryżowy nostalgia


Dla Uli coś mrocznego :) w tle papier ryżowy z kolekcji nieodkryty magiczny świat


dla drugiej Ewy, pordzewiały medalion z orientalnym wzorem 


mam nadzieję, że prezenty się spodobały :) A Wy co robiliście w prezencie Świątecznym?

Pozdrawiam,
Marta




4 komentarze:

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...