Magiczna kartka dla Dziadków

Przygotowałam dla Was tutorial, jak zrobić magiczną kartkę dla dziadków.

Potrzebujemy:

- Baza kartki 15,8x21cm

- papiery scrapbookingowe do oklejenia bazy, ja skorzystałam z papierków Studia-75 - Cudowny Dzień

- kartka , u mnie 250 gram

- wstążeczka

- zdjęcia dziecka

- kwiatki, listki itp.

- klej

- nożyczki

Do wykonania tej kartki trzeba wykonać 2 szablony:

 
Pierwszy należy wyciąć raz, a drugi dwa razy:
 
 
Tak wykonujemy bazę kartki wg zdjęcia powyżej.  


Tu wycięta baza
 
 
Części wycięte wg szablonu
 
Z papieru scrapbookingowego wycinamy kartki do oklejenia bazy i części wyciętych z szablon, pomniejszając o 1-2 mm z każdej strony


 Oklejamy bazę z obu stron
 

Na środkowej części bazy kartki zaznaczmy jej środek, to samo robimy na części wyciętej z szablonu z okienkiem.

Przykładamy i przyklejamy górną część, następnie oklejamy szablon z okienkiem, nadal nie przyklejając dolnej części do bazy.

 
Teraz czas na przyklejanie boczków, dokładamy wyciętymi końcówkami i  przyklejamy do boków bazy kartkowej
 
 
Po przyklejeniu baza wygląda tak, nadal dolna część szablonu z okienkiem musi być
 nieprzyklejona do bazy.

Teraz pod okienko wklejamy zdjęcie dziecka, u mnie moja wnusia Kornelka, po przyklejeniu zdjęcia przyklejamy dolną część bazy z okienkiem do bazy kartki.
 
Naklejamy napis Kochanym dziadkom, ja skorzystałam z napisów z bloga Jollag
 
Bazę składamy do środka, naklejamy serwetkę na nią kółeczko z napisem, ozdabiamy kwiatkami, przyklejamy wstążeczki, perełki itp.
 
Gotowa karteczka wygląda tak:
 
 
Przy składaniu i rozkładaniu zdjęcie dziecka się magicznie przysłania. 
 
 
i jeszcze raz środeczek:
 
Zdjęcie Kornelki ozdobiłam jeszcze wyciętym scrapkiem. 

Kartkę można wykonać również wykrojnikiem, znacznie przyspiesza wykonanie kartki, ale ja specjalnie dla Was zrobiłam ją wycinając ręcznie.
 


 
Zachęcam Was do wykonania takiej niepowtarzalnej karteczki, moja Kornelka wręczy ją drugim dziadkom.
 



Jak pokusicie się o zrobienie takiej kartki, to koniecznie pochwalcie się w komentarzu pod tym wpisem.

Pozdrowionka serdeczne :)








 




14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnei zamykana, ciekawy środek, tutorial nie wygląda na skomplikowany :) dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!!! Musze taką zrobić!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Violu kursik świetny, kartka wyszła cudnie, ale chyba mało kto posiada taki wykrojnik więc wchodzi w grę raczej cięcie ręczne :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dlatego są szablony i napisałam, że specjalnie dla was zrobiłam ją ręcznie wycinając :) Nie poszłam na łatwiznę ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam magiczne kartki, tej jeszcze nie znalam, wspaniala !!! chetnie wykorzystam pomysl na strone w albumie, zaraz zabieram sie do roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta forma kartki, a jako prezent dla babci i dziadka, ze zdjęciem wnuka - rewelacyjna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna inspiracja, Violu. Robiłam kiedyś taką kartkę i też bez wykrojników:
    https://papierowy-jarmark.blogspot.com/2020/04/ach-te-skadaczki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu cudowny składaczek U Ciebie, też robiłam z kółeczkiem :)

      Usuń
  8. Świetna inspiracja.bardzo dokładnie krok po kroku zdradzasz tajniki zrobienia takiej kartki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna karteczka, uroczy prezent dla dziadków! Dokładny kursik i inspiracja. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem fanką kartek rozsuwanych, a tego typu nie znałam. Super kurs i świetna kartka. Chętnie wykorzystam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...