Podarunek na Dzień Babci

 Witajcie!

Jest styczeń, więc jak co roku czeka nas Dzień Babci :-D. 

Ja niestety od dawna nie mam swoich "Dziadków", ale moi synowie zawsze proszą o pomoc w stworzeniu prezentów dla swojej babci czyli mojej mamy (drugiej już nie mają). W tym roku pomyślałam o prostym naszyjniku, które moja mama uwielbia, ale... takim z sekretnikiem. Zamysłem prezentu jest włożenie maleńkiego zdjęcia wnuczków do środka co, mam nadzieję, się spodoba. :-D

Dokończyłam też zaczęte w grudniu pudełeczko wykonane z papieru ryżowego ITD Collection przy użyciu wycisków, farby i konturówki Pentart. Moja mama uwielbia maskotki, w tym misie, więc tu mam pewność, że będzie zadowolona. Do pudełeczka włożymy naszyjnik z sekretnikiem, a od spodu wieczka - karteczkę z życzeniami wypisanymi przez chłopaków.






Cieszę się, że przy okazji tej inspiracji sięgnęłam po "biżuty", bo kiedyś bardzo lubiłam je składać.

Mam nadzieję, że Was zainspirowałam, bo choć mało kto zajmuje się tworzeniem biżuterii, to pudełeczko decu może zrobić każdy!

Pozdrawiam Was serdecznie !

10 komentarzy:

  1. Piękne, babcia będzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełeczko, świetny prezent, Babcia na pewno będzie z niego się cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł! Szkoda, że nie robię biżutów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia świetna inspiracja i cudny prezent, podoba mi się i opakowanie i zawartość.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, przepiękny prezent. Oj, pamiętam Twoje cudne biżuty, do tej pory noszę bransoletkę z matrioszką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace :) A dostałaś kartkę z zawieszką ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jak już pisałam, cudo Ewcia! rewelacyjna praca :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo no ten tego swietnie sie spisaliscie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna inspiracja na prezent na Dzień Babci. Sama też niestety od lat nie mam swojej babci, ale z moimi dzieciakami co roku coś przygotowujemy dla ich dziadków. W tym roku to kalendarze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje pudełko jest Ewciu fantastyczne, a pomysł z naszyjnikiem rewelacja!
    Dla mnie to raczej stworzenie takiego pudełka było by bardzo trudne, za to ze zrobieniem biżuterii to nie mam problemów, no ale przecież nie wszystko trzeba umieć.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...