Przepiśnik dla Babci.

 Kilka dni temu Babcie odchodziły swoje święto i większość przygotowała na tą okazję cudne, kwieciste kartki z życzeniami. Mnie kartki sprawiają jeszcze problem, postanowiłam więc przygotować przepiśnik, w którym można zapisać receptury na najlepsze babcine konfitury, ciasta drożdżowe, czy lipową herbatkę z sokiem malinowym na przeziębienie.

Przepiśnik wykonałam od postaw sama, karty przygotowałam z ekologicznego papieru wizytówkowego, okładkę z craftowej tektury falistej. Do oklejenia stron wykorzystałam kolekcję Studio75 ,,Lawendowy Poranek''. Na każdej stronie przykleiłam wydrukowaną karteczkę z miejscem na przepis, dodatkowo stronice ozdobiłam stempelkami i narożnym dziurkaczem, wszystkie elementy wytuszowałam nadając pracy lekko postarzony wygląd. Całość wykończyłam splashem. Do ozdobienia okładki dodatkowo użyłam mini serwetki, kwiatki papierowe, tekturkę z napisem i gniecioną wstążkę w kolorze lawendowym. 












Dzisiejsza moja inspiracja zmotywowała mnie do wyjścia ze strefy komfortu i popracowania trochę z papierem i muszę przyznać, że coraz bardziej mnie to wciąga. A Wy lubicie czasem poeksperymentować, czy  sztywno trzymacie się swoich ulubionych technik? Koniecznie dajcie znać w komentarzu, jak to u Was wygląda.  


                                                          Pozdrawiam serdecznie:)   




9 komentarzy:

  1. Super wyszło. Bardzo mi się podoba, jaki efekt dała tektura falista.
    Przyznam, że długo robiłam tylko to, co mi się udawało. Jeśli pierwsza próba z czymś nowym nnie satysfakcjonowała, rezygnowałam. Ostatnio to się zmieniło. Dużo eksperymentuję i traktuję niepowodzenia jako naturalny etap nauki. A i poza moją strefą komfortu spędzam coraz więcej czasu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ja tez eksperymentuje , teraz z tagami, nie przepadam za nimi ale się nie podddaję a Twoj przepisnik piękny i elegancki taki dla babci akurat !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały! Rewelacyjna praca. Bardzo mi się podoba jej styl ekovintażowy:) Ja w zasadzie na początku przygody z rękodziełem próbowałam prawie wszystkiego. Później zostałam przy tym, co mi sprawia największą przyjemność. Rzadko próbuję innych, nieznanych mi technik. Uwielbiam jednak oglądać, czytać kursiki, kupować te właśnie inne rękodzielnicze cudeńka:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny przepiśnik, będzie wspaniałym podarunkiem.
    Lubię czasem poeksperymentować ale i tak zawsze jednak wracam na swoje utarte ścieżki:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentuje, fajnie też wygląda w środku. Podoba mi się pomysł z wykorzystaniem tektury falistej. Pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny , lubie robić albumy , notesy itp , chociaż dawno nie robiłam, wciąż się obracam wokół papieru , albo scrabookingowego, albo pergaminowego i wokół kanwy. O innych technikach to się oczytuję i podglądam , ale nie próbuję pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiśnik bardzo praktyczny i przydatny na upominek. Nie tylko dla babci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna sprawa taki przepiśnik, a własnoręcznie zrobiony to już bogactwo!
    Pięknie wykonana praca i ślicznie ozdobiona 😊
    Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...