Kwadratowiec na szydełku

 Witajcie!

Już dawno marzył mi się kwadratowiec i w końcu jest, z kokonka A531 - Kobalt/lazur/turkus/jasny błękit/biel - skład 50 % bawełna/50 % akryl od Kokonki.pl


Na kwadratowiec zużyłam 1150m 3-nitkowego motka + ostatni kolor (kobalt) 400m. 
Szydełko 3,0 mm. Bok kwadratu 90cm.
Wzór to Bruinen




Generalnie jestem zadowolona ze swojej pracy, jednak następnym razem zrobię jeszcze większy kwadrat ;) 
Jak widzicie poniżej jest on idealny (chcąc taki troszkę dłuższy) dla trzynastolatki, która ma około 150 cm wzrostu.

Miałam Wam zrobić szkic pokazujący, jak zeszyć kwadrat, aby uzykać kwadratowiec, ale znalazłam doskonałe szkice na blogu Renaty Witkowskiej Tutaj  i doszłam do wniosku, że trochę bez sensu dublować coś co jest zrobione dobrze. Ja zszyłam szydełkiem robiąc oczka ścisłe, można też półsłupkami lub igłą.

Zachęcam do pracy z kokonkowymi motkami :) 
Po pierwsze świetnie się na nich pracuje, a po drugie bardzo fajne w nich jest to, że można osobno dokupić ostatni kolor jakim robimy daną rzecz, jeśli nam zabraknie.


O tym jak zamówić włóczkę znajdziecie Tutaj.

Pozdrawiam serdecznie








12 komentarzy:

  1. Piękny! Kwadratowiec i za mną chodzi, tylko doba póki co za krótka🙈 Fajnie dobrany wzór, pięknie współgra z wybranym przez Ciebie kolorem motka. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo! Super. Pierwszy raz widzę taki kwadratowiec.
    Pozdrawiam Ula:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny!!! Za mną też chodzi ale czasu ciągle brak .

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko i do tego w najpiękniejszym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna mi się marzył kwadratowiec, ale ja chyba nie mam takiej cierpliwości. Będzie niedługo rak jak mi leży zaczęta chusta. Za dużo pomysłów mi się kotłuje w głowie. Ula twój wyszedł świetny ta kolorystyka jest genialna. Zdecydowanie zapisuje oba linki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna chusta w pięknym kolorze ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wyszedł:) Ja kiedyś robiłam z koła +rękawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny kwadratowiec, nigdy wczesniej takiego cuda nie widzialam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy kształt, podobają mi się kolory, brawo mistrzu szydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! Ja kiedyś widziałam na zdjęciu ponczo zrobione na bazie kwadrata i tak mi się zamarzyło. Może kiedyś zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna chusta, mogę tylko podziwiać, szydełko mi nie po drodze

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...