Kartki okolicznościowe

 Witajcie!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartki z nowej kolekcji papierów od ITD Collection - Nostaliga.

Papiery są piękne, ale dla niektórych mogą wydawać się trudne w tworzeniu. Doskonale nadają sie na LO, jednak mało kto je robi. Dlatego postanowiłam je ujarzmić i stworzyć kartki okolicznościowe, aby pokazać Wam, że nie taki "diabeł straszny".

Zrobiłam dwie kartki - każda troszkę w innym stylu.

Na pierwszej oprócz papierów z kolekcji zagościły też tekturki do niej dedykowane, sizal, sznurek i kwiaty.



Drugą wykonałam z samych papierów z kolekcji, ozdabiając ją wyciętymi kwiatami i listkami.



Na obu kartkach brzegi potuszowałam brązowym tuszem. Tekturki powoskowałam woskiem antyczne złoto i metal grafit.

Napisy również od ITD Collection - tagi tutaj.

Jeśli macie ochotę napiszcie, która kartka i dlaczego bardziej Wam się podoba.

Buziaki!




13 komentarzy:

  1. Obie karteczki prześliczne, ale ta druga mnie urzekła Ulka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne karteczki Ulo, szczegolnie ta druga z granatem mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartki, ale gdybym miała wybrac tylko jedną to wybrałabym tą drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są bardzo ładne, ale ta z niebieskimi drzwiami jakoś bardziej:)
    Wydaje mi się,że być może na pierwszej te tekturki to już za dużo, ponieważ różyczki są dość duże... ale ja się nie znam na kartkach i to tylko takie moje osobiste odczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulciu, śliczne kartki i wybór naprawdę trudny. Chyba jednak skłaniam się ku drugiej - jest w niej jakaś tajemnica.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są , obie mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się bardziej ta niebieska, chyba te kolory niebieskie przyciągają. Jest bardziej wyrazista. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki świetne, ale że ja jestem zwolennikiem kartek na płasko to wybieram ta drugą. A papiery bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne karteczki, ale wybiorę tę druga , ze względu na granat ten kolor bardzo lubię , chyba zostało mi z dawnych lat szkolnych

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam co nieco takich ,,trudnych,, papierów, LO nie robię więc na razie sobie leżą. A szkoda, bo można naprawdę wspaniałe kartki z nich zrobić co widzimy na przykładzie Twoich świetnych prac. Obie kartki piękne, obie wyjątkowe ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kartki. Oryginalne i niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...