Tym razem prawdziwe LO :)

 

Hej Kochani!

W ostatnim czasie stworzyłam swoje pierwsze LO, ale w głównym jego punkcie użyłam wydrukowanej, darmowej grafiki. Moja przyjaciółka rzuciła mi wyzwanie - wykonanie "prawdziwego" LO, nie takiego "sztuka dla sztuki", czyli z użyciem swojego zdjęcia. No dobraaaa... Wyzwanie przyjęte :) 

Zatrudniłam swych synów do zrobienia mi zdjęcia, zabawę mieli przednią :) Ja już gorzej, bo ciężko było się nie śmiać :D W łapce trzymam moją ostatnią pracę - wilczy kubek, no i musiało być coś dodatkowego, więc wymyśliłam sobie "dmuchnięcie" i lecące motylki :)




Chciałam, aby było ono bardzo osobiste, więc nie mogło zabraknąć na nim zębatek, robala, tarczy zegara, bazy ATC (które uwielbiam miłością wielką), oraz klepsydry- shakera, bo czas cały czas leci.


Do tego napis, który również ma dla mnie znaczenie i ogrom kwiatów, w tym moje ukochane maki. Możecie zauważyliście koronkę i małe diamenciki? Bo w końcu ja sentymentalna biżuteryjka :)


Wszystko (oprócz maków) wykonane z papierów od ITD Collection, o ile kwiaty znajdziecie w kolekcjach takich, jak "Nostalgia" i "Rosy Summertime", to tło niestety nie jest dostępne, gdzieś kiedyś mieli pojedyńcze papiery scrapowe i ten mi się trafił :)

Za to tekturki znajdziecie tutaj:







Jak Wam się podoba efekt końcowy?:)

Pozdrawiam,
Marta








8 komentarzy:

  1. jak ja bym chciała umieć takie LO- piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko spojrzałam na zdjęcie w LO to wiedziałam czyja to będzie praca z piękna czerwona czupryna😁😘 swietna kolorystyka i dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! A ten chrząszcz... Coś pięknego. Podoba mi się połączenie kolorów- ognista czerwień z zielenią, niczym kwitnąca róża <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca, co oglądam, to widzę jakiś nowy szczegół 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś wspaniałego - podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie CI wyszło! Wyzwanie zaliczone na 6!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super masz fotkę, praca super

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ty piękna na tym zdjęciu. Świetna praca.

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...