Diamencikowy jelonek

 Jakiś czas temu dostałam w prezencie obrazek do zrobienia z serii diamond painting. Czekał na lepszy czas ponad dwa lata. Powiem Wam, że świetna zabawa. To już mój drugi obrazek z tej serii, poprzedni robiłam około roku, ale był pokaźnych rozmiarów, bo 50x50 cm i cały wypełniony był diamencikami. obrazek jelonka, jest wypełniony tylko w części, reszta to podmalowane tło. 

 
Tak wygląda zestaw po otwarciu, koraliki oznaczone są numerkami oraz z boku obrazka są oznaczenia koralików we wzorze. Wszystko bardzo czytelne.


Tu już po zdjęciu foli z obrazka. Folię zdejmuję po kawałku z obrazka w trakcie wyklejania, odsłaniam tylko fragment, który aktualnie wyklejam. Zdejmowałam ją w całości tylko na chwilę do zrobienia zdjęć. W komplecie jest, miseczka na koraliki, koraliki, przyrząd do ich nakładania, kawałek takiej masy, która jest pomocna przy nakładaniu koralika.

Tu już po nałożeniu części koralików.

Chciałam Wam pokazać jeszcze zbliżenie, jak wyglądają oznaczenia na obrazku.

I już gotowy obrazek
 
 
I zbliżenie: 
 
Niestety w tej chwili nie mam ramki, jutro dopiero zamówię, ale obiecuje w kolejnym wpisie pokazać Wam oprawiony obrazek. 

Takie świetne obrazki do zrobienia, można kupić w sklepie Coricamo - tutaj 
Ja zauroczona jestem zwierzętami.  


 
 
 
Zachęcam Was do zabawy, na koniec pokaże Wam  obrazek, który robiłam koło roku.
 

Wzór wybrany przez męża, zrobiony specjalnie dla Niego.


 


Ciekawa jestem, czy robiliście już takie obrazki, jeżeli tak pochwalcie się w komentarzu.

Miłego dnia Wam życzę.


11 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda, może i ja kiedyś spróbuję sobie powyklejać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten jeleń taki kolorowy. Drzewo też super. Mąż ma dobry gust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam z tym do czynienia nigdy, swietnie to wyglada ale podobnie jak przy małych puzzlach bałabym sie to otwierać przy dzieciach zeby nie zgubić tego i owego ale efekt super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy efekt, Violu. Nigdy nie miałam do czynienia z takim obrazkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Violu, jelonek jest odjazdowy, ale jednak drzewo skradło moje serce. I nie dziwię się, że Twój mąż je wybrał. Cudo!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda. Podziwiam cierpliwość!.

    OdpowiedzUsuń
  7. Violu, wspaniałe obrazki!!! Właściwie to chyba nawet obrazy. Przypomniałaś mi, że mam w tym stylu koralikowy obrazek do wykonania w szufladzie. Muszę się za niego zabrać. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodam sobie ten blog do ulubionych, tyle tutaj pomysłów :)
    Szukałam na prezent dla córki właśnie takiej układanki jak ten jelonek.
    Drzewko prześliczne i pewnie bardzo pracochłonne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jelonek bardzo ładny i robiony techniką jakiej nie znam. Podziwiam bo widać że ta technika wymaga cierpliwości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie to wygląda. Zawsze chciałam spróbować, mam nawet obraz z kotem, ale lezy w szafie..

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...