Romantycznie i różanie tworzę z ITD Collection

 Witajcie!

Tak, jak już w temacie postu zapowiedziałam dzisiaj będzie romantycznie i różanie, a to za sprawą urodzin pewnej przesympatycznej i wspaniałej osoby dla której powstała kartka, która jest bohaterką dzisejszego posta.

Kartka powstała z połączenia dwóch romantycznych kolekcji Shabby Chic for Spring i English rose - obie od ITD Collection. Papiery z tych dwóch kolekcji doskonale do siebie pasują i łączą się ze sobą.



Brzegi poszczególnych warstw postarzyłam delikatnie poprzez postrzęponie i potuszowanie. Na kwiatach możecie zobaczyć gdzieniegdzie brokat. Dołożyłam gotowe kwiaty i wstżkę "gnieciuszka".


Wiecie, że takich prac to ja mało tworzę, bo nie lubię i nie do końca się dobrze w nich czuję..., ale tą karteczkę zrobiłam wyjątkowo szybko i bardzo mi sie podoba :)

Lubicie dostawać ręcznie robione kartki? A może zamiast kartek wolicie świeże kwiaty?

Pozdrawiam serdecznie



8 komentarzy:

  1. Piękna romantyczna karteczka, lubię przechowuje latami, mam specjalny karton na karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Ulka - ja nie potrafię :)
    Ja mam również wszystkie kartki ręcznie wykonane przez koleżanki w wielkim już pudle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulciu, cudna kartka i bardzo, bardzo romantyczna.
    Uwielbiam dostawać ręcznie robione kartki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna romantyczna karteczka :)
    Wszystkie kartki ręcznie robione przez koleżanki trzymam w wielkim pudle.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna karteczka Ulcia. Rzeczywiście od razu pomyślałam, że nie w Twoim stylu, ale ja takie lubie wiec mi sie bardao podoba. Ja wole kartki zamiast kwiatow bo one zostaja ze mna na lata a kwiatki niestety nie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulciu, kartka przesliczna :-) Mało mam takich ręcznie robionych, ale te które mam chowam w pudełku :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...