SZAFECZKA-KAMIENICZKA

Hej Kochani!


Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją szafeczkę, która przeleżała trochę czasu, aż w końcu zmotywowana zabrałam się za jej ozdabianie. :) Od pierwszej chwili wiedziałam, że musza znaleźć się na niej moje ukochane kwiaty - maki. Poszukałam w ITD Collection papieru ryżowego, który podpasuje mi wielkością i oczywiście bez problemu znalazłam. Dodałam murek, używając również ich szablonu. Wszystko pomalowałam farbami akrylowymi, przykleiłam kołatki, wnętrze szafeczki zrobiłam na "starą izbę". Całość zabezpieczyłam lakierem wodnym półpołysk.









Jak Wam się podoba efekt końcowy? :)


Użyłam:


farby akrylowe również znajdziecie tutaj






Pozdrawiam,
Marta

Oryginalny wpis:

tworczagrupa.blogspot.com/2020/08/szafeczka-kamieniczka.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...