INSPIRACJA - JEŻÓWKI

 Uwielbiam te kwiatki, co roku mnie inspirują. Dlatego postanowiłam wykonać komplet, a tak w razie czego na prezent, jak będzie okazja, to z przyjemnością wręczę komuś upominek.

Na początek przygotowałam sobie wszystko do tworzenia:


Przygotowałam sobie: bazy kartki i okładkę notesu, pisaki akwarelowe do kolorowania, cekinki, kostki dystansowe, napisy, klej itp


i tak powstała kartka


po niej mini notes


kartka i notesik



do kompletu broszka


i tu komplet


Ech przydało by się jeszcze do kompletu mydełko w takiej formie, już szukam foremki.

A jak to u Was wygląda inspirujecie się naturą?

Ja zaczynam wiosną, jak tylko kwitną kwiatki, wtedy zaczynam haftować moje medaliony i tworzyć kartki z jeżówkami. 



                                                          Pozdrawiam letnio i kolorowo ;)


Oryginalny wpis:

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/08/inspiracja-jezowki.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...