MROCZNIE CZY MAGICZNIE?

Witajcie!

Ponad miesiąc temu Marta pokazała swój cudny magiczny zestaw. Dzisiaj zapraszam Was na mój magiczny, a może mroczny zestaw? 

Najpierw powstała skrzynka, którą okleiłam na zewnątrz papierem ryżowym i polakierowałam. Czarnym gesso naniosłam wzory przez szablon, a następnie całość powoskowałam.




W środku jak przystało na dobrą wiedźmę przechowywane są recepty na tajemne mikstury, których pilnuje zaczarowany kot. Tekturkowy kot zagessowany, naniesione wzory i zawoskowany.

Kot tylko tak niewinnie wygląda, kiedy niepowołona osoba sięga do pudełka musi liczyć się z utratą palców! Buteleczka pokolorowana promarkerami.

Wiedźma do której należy zestaw do swoich mikstur używa różnych specyfików w tym płonących serc i złotych kropli rosy ;)

Całość zagessowana i powoskowana. Serce pokolorwane promarkerami.

Swoje mikstury trzyma w specjalnych butelkach, które są pokryte czarną smołą (gesso). Czasem zdarza się, że na butelce ma przywieszony medalion z rośliną. Tylko wiedźma wie co on oznacza.

Na butelkach wyciśnięte są magiczne zaklęcia, które tylko wiedźma potrafi przeczytać.

Zdarza się, że w butelach wiedźma przechowuje też trucizny. Trzeba wtedy uważać przy robieniu zdjęć z otwartą butelką, bo wylana trucizna zalewa piękny papier i trzeba później wszstko suszyć i wietrzyć ;)

Na butelkach znajduje się lekka masa plastyczna, odbite foremki Stamperii, czare gesso, woski. 
W medalionie kwiaty pomalowane promarkerami.

Użyłam:

Jak myślicie? Jest magicznie czy mrocznie?

Pozdrawiam



Oryginalny wpis:

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/08/mrocznie-czy-magicznie.html?showComment=1598221573436#c1975553974118879914

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...