Kokonki.pl : kokonek Rings 721

Kokonki.pl : kokonek Rings 721


Witajcie! Dzisiaj pragnę Wam przedstawić kolejny kokonek z serii Rings nr 721. Znajdziecie go tutaj: https://kokonki.pl/pl/p/KOKONEK-Rings-721-Sredni-szaryfuksjakurkumalazur%2C-3-nitki%2C-1500-m%2C-280-g-GOTOWY/11849 Oczywiście w sklepie jest większy wybór, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Kokonki Rings mają 1500 m długości i składają się z 3 nitek. Przejście kolorów następuje nitka po nitce.


Od dawna za mną chodziło pareo - wzór z gazetki. Postanowiłam powalczyć. Trochę zwiększyłam ilość motywów (robi się je od boku, więc pasy z kolorami będą pionowe, co daje efekt wizualnego wyszczuplenia ;) ). Miałam obawę czy wystarczy mi na długość i się nim owinę, bo jestem słusznych kształtów (dlatego wybaczcie, ale nie będzie zdjęć na modelce haha). Moje obawy były bezpodstawne. Szydełko tylko 2,75 mm, a wyszło spore: 177 cm x 58 cm.






Można go wg mnie użyć też jako szala, kocyka by usiąść np na trawie albo ze względu na kolory także w innym celu ;)



Jak Wam się podoba? Macie swoje pareo? Pochwalcie się. 



Oryginalny wpis:

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/08/kokonkipl-kokonek-rings-721.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...