ŚLUB Z LAWENDĄ

Witajcie :)

Miałam przyjemność wykonać pudełko na pamiątki ze ślubu, które było jednocześnie preznetem od koleżanek Panny Młodej.
Użyłam  papierów z lawendą od Craft O'Clock, ponieważ Panna Młoda lubi lawednę.
Tekturka z napisem od Laserowe Love.



Do kompletu dorobiłam kartkę w formacie DL na bazie tłoczonej od ITD Collection z użyciem tych samych papierów i kwiatów co na pudełku.


Materiały na kartkę i pudełko kupiłam w Studio75.pl
Tak sobie myślę, że też sobie zrobię takie pudełko na moje ponad dwudziestoletnie kartki, które przez te wszsytkie lata leżą sobie luzem w szafce i czasem się z niej wysypią...
Podoba Wam się taki pomysł na prezent?
Co trzymałbyście w takim ślubnym pudełku?

Miłego weekendu Wam życzę


Oryginalny wpis:

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/07/slub-z-lawenda.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...