ŚLUBNY BOX

Witajcie!

W tym poście chcę Wam pokazać exploding box z okazji ślubu jaki miałam okazję wykonać. Box ozdobiłam papierami ze Studio75 Cudowny dzień. Lubię te papiery, są doskonałe do takich prac i jeszcze mają elementy do wycianania oraz tagi i napisy.


Na wieczko dołożyłam jeszcze dodatkowe róże, tekturkę w kształcie serca i sznurek.
Wszystko obficie, jak na mnie pobrokatowałam, żeby skrzyło.

Ścianki w środku ozdobiłam grafikami, które znajdują się w zestawie. 
Po lewej stronie zrobiłam kieszonkę na pieniądze.

W środku umieściłam tekturkową parę młodą wokół, której zbudowałam kwiatowy ogród.
Dodałam mech, kokardkę ze sznurka i gotowe.




Jestem bardzo zadowlona z efektu końcowego. Wyszło wg mnie romantycznie i elegancko.

A Wy co myślicie o takich pamiątkach? Robicie? Lubicie? Chcielibyście taką otrzymać?

Do następnego postu!



Oryginalny wpis:

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/09/slubny-box.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...