KARTKA Z ELEMENTEM POP UP KROK PO KROKU.

Witam wszystkich, którzy odwiedzili tę stronę.

Dzisiaj 
zapraszam do obejrzenia kartki z wnętrzem innym niż zwykle. 
Z ruchomym elementem po jej otwarciu .
Wykorzystałam kolekcję papierów Dolina Elfów od ITD Collection.


1.Tradycyjną bazę o wymiarach 14 cm x 14 cm okleiłam z obu stron wybranym papierem z kolekcji.


2. Front kartki ozdobiłam używając maski nałożonej przez szablon, gesso, koronki, udartych kawałków papieru scrapowego.
Na tym etapie na razie pozostawiłam ozdabianie tej części kartki.


3. Z białego kartonu przygotowałam taki element. 
Widoczne kwadraty u góry i dołu, które stykają się wspólnym wierzchołkiem 
 mają wymiary 8 cm x 8 cm.


4. Tak przygotowaną formę okleiłam z jednej strony papierem scrapowym.


5. Oklejony element złożyłam a następnie posmarowałam klejem Magik jak pokazałam na zdjęciu.
Ułożyłam dokładnie w połowie zgięcia bazy, zamknęłam kartkę i przytrzymałam lekko dociskając.


6. Po przeschnięciu kleju otworzyłam kartkę. Dodałam elementy ozdabiające kartkę wewnątrz.
U dołu kartki zrobiłam małą kieszonkę na wsunięcie małego kartonika na  życzenia.
Kartonik w kieszonce ma wymiary 9 cm x 9 cm.






7. Ostatnim krokiem przy pracy nad kartką było wykończenie frontu.
Dodałam więc wycinane kwiaty z arkusza elementów do samodzielnego wycinania, wykrojnikowe ażurowe listki, trochę gazy, wstążeczkę, półperełki, papierową różyczkę i napis.



Kartka nie jest trudna do zrobienia, a wydaje mi się bardzo efektowna w formie.
Może ktoś skorzysta z moich wskazówek i zrobi podobną? 
Zachęcam.






Oryginalny wpis:

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/09/kartka-z-elementem-pop-up-krok-po-kroku.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...