Live z królikiem

Witajcie!

W sierpniu na naszej grupie Świry Rękodzieła Inspirują odbył się live podczas, którego robiłyśmy królika wg wzoru Tiny Mini Desing.

Live odbył się pod patronatem naszego sponsora Kokonki.pl, gdzie możecie kupić wszsytkie potrzebne materiały na maskotki.

Do wykonania królika potrzeba nam włóczkę, oczynosek, kulkę silikonową, szydełkonożyczki i  igłę do szycia najlepiej bez czubka.

Ja królika wykonałam z włóczki YarnArt Jeans, szydełkiem 3mm. YarnArt Jeans ma bardzo skręcone włókna (55%bawełna, 45 akryl), bardzo przyjemnie się z niej robi, a splot jest bardzo wyraźny. 


Przed livem zrobiłam królika, aby sprawdzić ile potrzeba na jego wykonanie włóczki. Test wykazał, że na królkia potrzeba niecałe 2x50g YarnArt Jeans.


Podczas kilku livowych spotkań robiłyśmy poszczególne części królika, które wypychałyśmy kulką silikonową.


Na ostatnim livie robiłyśmy sukienkę w dwóch wersjach: - 1 ze stanem z włóczki i spódnicą z materiału; 2 - całą z włóczki.
Moje sukienki powstały z włóczki Droops Safran, która składa się w 100% z bawełny. Bardzo fajna włóczka, dobrze się z niej robi. Powstają wyrażne sploty. Występuje w szerokiej gamie kolorystycznej.


Na koniec chciałam Wam pokazać jakie piękne króliki wykonały dzieczyny.


Basia Frączek







I wiśenka na torcie - córcia Marty z ukochanym królikiem

Jestem bardzo dumna z dziewczyn i ich królików :)

A już w piątek zapraszam na szydełkowe kwiaty. Będziecie?

Do usłyszenia wkrótce!

Oryginalny wpis:

 https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/09/live-z-krolikiem.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...