ŚLUBNY KOMPLET.

Witajcie Kochani  :)

Dziś przychodzę do Was ze swoją pierwszą inspiracją w ramach DT Świrów Rękodzieła.
Jest mi ogromnie miło, że zostałam zaproszona do tak utalentowanego grona i mogę 
się z Wami dzielić swoimi pracami. Mam ogromną  nadzieję, że uda mi się choć trochę 
Was zainspirować  :) Dziś chciałabym Wam pokazać ślubny komplet.

Ostatnio tworzę sporo pamiątek ślubnych i zawsze staram się, by były one
 oryginalne i wyjątkowe. Jako miłośniczka form 3D, często właśnie robię 
rzeczy przestrzenne. Oprócz zwykłej, ślubnej kartki warto pomyśleć 
o jakimś dodatku, który będzie miłym zaskoczeniem dla młodej pary. 
Taki balon jest bardzo prosty do wykonania i uwierzcie mi, nie trzeba mieć żadnych 
większych  umiejętności. Jeżeli zachcecie to stworzę dla Was tutorial krok po kroku, 
jak taki uroczy, ślubny komplet wykonać.  Dajcie znać w komentarzu, czy macie ochotę:)
Mam nadzieję, że moja pierwsza inspiracja przypadła Wam do gustu .
Przypominam o wakacyjnym konkursie, który trwa do 16.08 a jego tematem
przewodnim są muszelki :) Działajcie koniecznie, czekają na Was wspaniałe nagrody
od naszych drogich sponsorów Itd CollectionKokonkikorallo.pl oraz Kamieniuszki.

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Kasia


Oryginalny wpis:

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/07/slubny-komplet.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...