MAGICZNY ZESTAW Z PAPIERÓW ITD COLLECTION

Hej Kochani!

Dzisiaj chciałam pokazać projekt, a raczej kilka projektów, nad którymi spędziłam ostatnie dwa tygodnie. Przyznam szczerze, że dawno nie spędziłam tyle czasu nad pracami, ale gdy tylko zobaczyłam magiczne papierki od ITD Collection, wiedziałam, że tak będzie i nie mam innego wyjścia :) Mój styl, magia, którą kocham miłością wielką, ten klimat! I tak właśnie powstało kilka prac w magicznym, niecodziennym stylu, coś co zachowam tylko dla siebie :)

Tak prezentuje się cały zestaw:



Magiczna skrzynia na moje skarby:



Magicznie zaklęty tag :)


No i oczywiście musiała powstać magiczna kula!


środek uchwyciłam przed zamknięciem, bo wiedziałam, że ciężko będzie uchwycić na zdjęciu:)


Magiczny album, a w nim karty ATC



ATC wykonane również z papierów od ITD Collection, które można sobie pokolorować i tak tez zrobiłam:)






Musiałam pokusić się o dodatkowe ATCiaki, tym razem na tekturkowych bazach ATC od ITD Collection, można ciapać ile się chce :)
No i flakoniki z ich papierów, mogłam również pokolorować:)

Użyłam:



Jak Wam się podoba mój magiczny zestaw? 

Pozdrawiam,
Marta





Oryginalny wpis:


https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/07/magiczny-zestaw-z-papierow-itd.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...