INSPIRACJE Z ITD COLLECTION - SKRZYNKA NA DROBIAZGI

Witajcie Kochani.
Nadszedł czas na moją pierwszą inspirację w ramach DT Świrów Rękodzieła. Pomysłów miałam kilka, ostatecznie postawiłam na drewniane pudełko, które opaliłam palnikiem gazowym, następnie mocno wyszczotkowałam i zabejcowałam. Wierzch ozdobiłam papierem do decoupage od ITD Collection. Następnie zastosowałam preparat do spękań dwuskładnikowy, a w spękania wtarłam złoty proszek. Na koniec całość lekko przetarłam patyną, która uwydatniła słoje drewna i zabezpieczyła całość.






Mam nadzieję, że Was zainspirowałam do stworzenia fajnego pudełeczka na drobiazgi.

Pozdrawiam serdecznie :)


Oryginalny wpis:

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/07/inspiracje-z-itd-collection-skrzynka-na.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...