INSPIRACJA - DZIEWCZĘCY NOTESIK

Witajcie!

Pomysł na moją inspirację dla Studia75 pojawił się jakby mimochodem - zamawiając produkty w sklepie, po przekroczeniu 50zł znalazłam możliwość dodania darmowego produktu. Propozycji było kilka, jednak ja uwielbiam notesiki i od razu dorzuciłam do zakupów.

Notesik jest świetną bazą, czekającą tylko na ozdobienie. W dodatku ma w środku piękne karteczki, które wymusiły kwiatowe akcenty. Poszłam jednak dalej i przy użyciu wykrojnika komunijnej dziewczynki (nóżki z innego wykrojnika) stworzyłam taki typowo dziewczęcy, delikatny notesik na zapiski.



Notesik możecie kupić tutaj ,ale pamiętajcie, że można mieć go też za darmo.
Te śliczne papiery to również produkt studia75 - tutaj
Napis znajdował się na dodatkowym papierku dołączonym do notesu.

Taki notesik to niby drobiazg, ale...każdemu się przyda! Buziaki!




Oryginalny wpis:

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/07/inspiracja-dziewczecy-notesik.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...