Zdrowe mydełka- kurs

 Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was, mydlaną inspirację - kurs, czyli jak samodzielnie wykonać mydełka z bazy glicerynowej mydlanej. Ja używam bazy bez detergentów, bez SLS. Do stworzenia poniższych mydełek użyłam bazy z kozim mlekiem.

Do wykonania mydełek potrzebujemy:

- baza mydlana glicerynowa

- barwnik

- zapach

- foremki

No to działamy:

1. Przygotowujemy wszystkie składniki, w tym bazę.

 
2.  Kroimy bazę i wrzucamy do pojemnika.
 
 
3. Rozpuszczamy bazę w mikrofalówce, na mniejszej mocy, u mnie 500 (tak długo, aż się rozpuści). Po rozpuszczeniu dodajemy barwnik i zapach


4. Przelewamy wymieszaną bazę do foremek i czekamy (około godzinki), aż ostygną.
 
 
5.Ostudzone mydełka przekładam do koszyczka.
 
 
6. Potem wszystkie je pięknie pakuję.
 
 
Teraz mogą zostać wręczone, jako dodatek do prezentu lub jako prezent.
 
Zachęcam Was do zabawy, świetna sprawa, a jaki zapach roznosi się po całym domu. 

***

Na koniec niespodzianka ode mnie! 
Do jednej osoby poleci komplet mydełek :)
Do osoby, która przekona mnie swoim komentarzem, że właśnie do niej powinien trafić. 
A pakiecik wygląda tak:

 
Dołączę do tego świąteczna karteczkę. 
Czas na komentarze macie do  17.12.2020, ponieważ 18 grudnia chciałabym wysłać przesyłkę, żeby przed świętami trafiła do kogoś z Was.
 
Zatem "Mydlmy się", mydlenie teraz bardzo w modzie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...