Kalendarze, kalendarze, kalendarze...

  Witam serdecznie wszystkich w ostatnich dniach 2020 roku.

Koniec roku kalendarzowego zawsze skłania mnie do refleksji na upływającym czasem, wspominam to, co wydarzyło się i dobrego, i smutnego, i niezwykłego. A ponieważ pamięć bywa ulotna, by nie zapomnieć o pewnych wydarzeniach prowadzę bardzo krótkie notatki, z najważniejszych wydarzeń ...w kalendarzach. Po jakimś czasie lubię do nich sięgnąć i powspominać. 

Do tej pory nie ozdabiałam okładek kalendarzy, natomiast wiele kartek wewnątrz jest ozdobionych moimi gryzmołami. Nie będę Wam ich pokazywać.

W tym roku jednak postanowiłam to zmienić.
Zakupiłam kalendarz z najbardziej ciemną okładką, pocięłam papiery ITD Collection, przygotowałam tekturki z tej samej firmy, bawełnianą tasiemkę, resztki koronki, wyciśnięte samodzielnie z foremki śnieżynki, maskę i gesso, niebieski tusz oraz motywujące, pozytywne napisy.
 
Zaprojektowałam, przykleiłam i oto proszę, mogę Wam już pokazać efekt końcowy.
przód okładki
tył okładki 


oraz ozdobiona wewnętrzna część okładki i wklejka po obu stronach kalendarza.
Tu zrobiłam kilka kieszonek na luźne notatki. Czarny karton do wewnętrznej strony okładki i wklejki przyklejony jest z trzech stron, tworząc dodatkową kieszonkę.
Dokleiłam zakładkę i tasiemkę do zawiązywania pęczniejącego kalendarza.
(I tutaj uwaga. Gdyby ktoś chciał ozdobić okładkę kalendarza, która z natury jest bardzo śliska, gładka to doradzam umocować papier na mocnej taśmie dwustronnej. Klej nie trzyma.)

Tak oto przygotowany kalendarz czeka na pierwszy wpis w nowym roku.

Coś się zaczyna .....coś się kończy.....
rozpoczęty rok 2020 powoli staje się historią....
moja niezwykła przygoda z DT Świry Rękodzieła też się kończy.

Tym wpisem żegnam się z Wami. 
Koleżankom z DT dziękuję za serce, życzliwość, dobre rady a przede wszystkim za motywację do podejmowania takich wyzwań, których bez Was nigdy bym nie podjęła. 

Tym, którzy zaglądali tu, komentowali i może skorzystali z moich propozycji też bardzo dziękuję. 

Wszystkim życzę dobrego, spokojnego 
i bardzo twórczego roku 2021.


***
Dziękujemy Zosiu za czas spędzony z nami.
Mamy nadzieję, że był on dla Ciebie owocny.
Życzmy wielu inspirujących pomysłów i sukcesów na drodze nie tylko 
scrapbookingowej, ale i osobistej.
Dziękujemy za Twoje cudowne inspiracje!
Powodzenia!
Ekipa Świrów Rękodzieła!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...