Świąteczna świeca - kurs

 Witajcie!

Dzisiaj chciałam Wam przypomnieć, jak w prosty sposób można ozdobić świecę samodzielnie.

Rok temu odbył się mój drugi live, podczas którego ozdobiłam świece. Na livie użyłam papieru klasycznego, a w tym kursie - poniżej - papier ryżowy.

Potrzebne materiały - świeca, łyżka, podgrzewacz, papier ryżowy (serwetka, papier klasyczny itp.)

Ja użyłam papieru R0144L od ITD Collection.


Elementy, które chciałam wtopić w świecę, wyrwałam z arkusza metodą na mokry pędzel - pędzel maczam w wodzie i obrysowuję kontur wokół obrazka, który chcę wyrwać.


Zapalam świeczkę lub podgrzewacz i nad płomieniem rozgrzewam łyżkę (można też nad palnikiem gazowym - generalnie nad jakimś emitorem ciepła, który rozgrzeje łyżkę).
Następnie powolnym ruchem posuwistym wtapiam papier w świecę. Ważne, aby zwracać uwagę, żeby łyżka się nie osmoliła, bo pobrudzicie sobie pracę, a wyczyszczenie tego jest bardzo trudne i mozolne.



Oczywiście elementów możecie wtopić ile chcecie i jakie chcecie.


Zrobiłam też sobie eksperyment i drugi obrazek przykleiłam na klej do decouapge - póki co się trzyma i wygląda ładnie - zobaczę, jak w praktyce będzie się zachowywać podczas palenia świecy. Przyklejenie na klej jest zdecydowanie szybsze.


Na koniec można jeszcze świecę ozdobić wg uznania - skromnie lub na bogato.
Ja przewiązałam je sznurkiem, a na dole i górze pędzelkiem nałożyłam pastę śniegową i obsypałam brokatem.


Gotowe świece :)




Tym sposobem można mieć proste w wykonaniu, a zarazem oryginale świece na świątecznym stole :)

Kreatywnego tygodnia Wam życzę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...