ŚWIĄTECZNA CHATKA.

 Witajcie Kochani :)

Moja dzisiejsza inspiracja będzie poświęcona krzyżykom. 
Święta już za pasem, zauważyłam na blogach, że wiele z Was tworzy już świąteczne ozdoby.
 Ja również rozpoczęłam już świąteczną produkcję ozdób, co zawsze sprawia mi mnóstwo radości.
 Autorką schematu tej świątecznej chatki jest uwielbiana przeze mnie Olga Antropowa.

Haft wykonałam na plastikowej aidzie, dla lepszego efektu jest podklejony białym filcem. 

Przyszyte są koraliki imitujące wianek świąteczny na drzwiach oraz girlandę ze światełkami.

Z muliny wykonałam również frędzle na brzegach dachu oraz przyszyłam białego pompona.

Jeszcze nie wiem czy chatka zawiśnie na choince czy zostanie ozdobą na piku,
 w każdym razie na pewno będzie ozdabiać moje mieszkanie w trakcie świątecznego czasu. 
A Wasze ozdoby świąteczne są już gotowe? Napiszcie co  tworzycie i w jakiej technice :)


Zapraszam Was jeszcze do wzięcia udziału w naszych konkursie. 

Wrześniowy Dary Jesieni trwa jeszcze do 16.10 spieszcze się bo czasu mało a czekają 

wspaniałe nagrody. Konkurs październikowy, którego tematem są Grzyby trwa do 16.11 :) 

Serdecznie Was zapraszam do zabawy.


I to już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że moja inspiracja Wam się spodobała.

Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)

Kasia

Oryginalny wpis:

 https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/10/swiateczna-chatka.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...