ORANŻERIA

 Hej! 

Niby jesień, a u mnie jakoś nadal królują kwiaty, ogród, żywe kolory. Ale pogoda za oknem tak samo płata nam ostatnio figle i raz jest zimno, a raz słoneczko grzeje aż miło.


Klatka dla ptaków przeleżała rok w szafce, jakoś tak nie mogłam się do niej zabrać. I tak ostatnio, wyciągając kolekcję ITD Collection "Garden of Dreams" naszła myśl, że moja klatka dla ptaków wcale nie musi nią być, może "udawać" oranżerię. 


W środkowym okienku umieściłam wejście do ogrodu, pozostałe tło dopasowało się idealnie. Do tej trochę wyciętych kwiatów z tej kolekcji, które umieściłam zarówno na dole i na górze pracy, oraz napisy, które też możecie znaleźć w tym zestawie. Nie mogło się obejść bez moich ostatnio ulubionych wstążek. A tutaj więcej zdjęć:






Jak Wam się podoba moja oranżeria? :)

Pozdrawiam,
Marta


Oryginalny wpis:

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/10/oranzeria.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...