SHAKER BOXY Z ITD COLLECTION

Podobno święta zbliżają się co można już zaobserwować na sklepowych półkach, jak dla mnie póki co małymi kroczkami. W związku z tym zrobiłam trzy kartki - shaker box, z użyciem najnowszych papierków i folii ITD Collection. Wyszły bardzo podobne, ale jednak  ciut inne.

Pierwsza: 

 
Druga: 
 
Trzecia:
 
Do zrobienia kartek użyłam  kolekcji Winter animals ze zwierzaczkami oraz folii przezroczystych z napisami. Papierki na jednej kartce mają fajne zwierzaczki do wycięcia. Kartki troszkę pochlapałam białą farbką, przy okazji pidżamę mam w delikatne kropeczki ;) 
 

 
Może też się skusicie, na takie świąteczne kartki z shaker boxem, ja się przy nich zawsze świetnie bawię :)
 


 
Pozdrawiam
Viola
 

Oryginalny wpis:

 https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/10/shaker-boxy-z-itd-collection.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...