PUDEŁECZKO NA PREZENT Z PAPIERAMI STUDIO75


Witajcie!

Chciałabym Wam dziś pokazać pudełeczko, które przeznaczyłam na opakowanie prezentu urodzinowego. Postanowiłam wykorzystać kolekcję Sekretny ogród, który zawiera piękne, romantyczne papierki. Pracy było sporo, bo musiałam podocinać papier do kształtów pudełka.

Ponieważ uwielbiam wszelkiego typu dodatki w postaci kwiatków i listków, skorzystałam z dodatkowych arkuszy takietakietakie, moje ukochane listki oraz elementy do tagów.

Powstało takie pudełeczko






Na zdjęciu nie jest to zbyt widoczne, ale wykorzystałam również nowość w sklepie Studio75 tłuczone szkło firmy Stamperia TUTAJ

Mam nadzieję, że papiery zainspirują Was do stworzenia własnej pracy, bo możliwości jest mnóstwo!

Pozdrawiam cieplutko!
Ewa Hubka38




PUDEŁECZKO NA PREZENT Z PAPIERAMI STUDIO75

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...