KOKONEK SIX - PARYŻANKA CZYLI SIATKA NA ZAKUPY

Kokonek SIX - paryżanka czyli siatka na zakupy


Witajcie.
Niedawno dotarły do mnie kolejne kokonki. Cudne prawda?




No i jak zawsze przy dostawie pierwsze pytanie w mojej głowie: co ja z nich zrobię? A następnie tysiąc myśli i pomysłów, szybkie przeglądanie netu. Niby już coś tam w zamyśle siedzi, gdy następnego dnia idę na zakupy. Wyciągam siatkę i już wiem: nie kolejny szal, nie czapka tylko siatka, bo moja już wysłużona (też sama robiłam, ale często używam). W dzisiejszych czasach to człowiek aż chce coś pożytecznego, by nie produkować kolejnych plastików, które zalewają świat. A takie siatki zwane paryżankami są wygodne, ekologiczne, bo wielokrotnego użytku, a w ostatnim czasie dość popularne. Latem czy jesienią można zrobić w podobnym stylu siatki na warzywa czy owoce - w takiej siatce dłużej się nie zepsują. Na siatkę trzeba wybrać włóczkę, która się nie naciągnie bardzo mocno i wytrzyma ciężar zawartości. Trzeba też wziąć pod uwagę, że może ją spotkać deszcz ;) Dlatego mój wybór padł na SIXy. Wcześniej już robiłam z nich zwiewne szale oraz czapki. Mogę się pochwalić szalem spakowanym na prezent właśnie z sixa od Kokonków - zrobił furorę. 


Może teraz coś bliżej o samych sixach. Są to motki od Kokonków dostępne tutaj: https://kokonki.pl/pl/c/KOKONKI-SIX/470. Gdy kupowałam pierwsze to w ofercie było tylko kilka do wyboru. Od razu zapałałam do nich miłością. Kokonek SIX to 6 nieskręconych nitek w 3 kolorach (po 2 nitki z koloru), nitki są takie same na całej długości - co daje niesamowity efekt w pracy. Motki są dość małe (200-250,) więc idealne na mniejsze projekty, jednak brak zmian koloru powoduje, że możemy spokojnie połączyć kilka sztuk. Do wyboru mamy różny skład, kolor. Ja już wiem, że to nie są ostatnie moje sixy. 

Kokonek z którego stworzyłam siatkę to ten: https://kokonki.pl/pl/p/KOKONEK-SIX-S027-Winorubinmalaga/9842. Kolory są cudowne - zdjęcia nie oddają ich uroku. Na standardową siatkę robioną szydełkiem 3,5mm spokojnie wystarczy jeden motek i jeszcze zostało na zrobienie gumki do włosów. U mnie powstają dwie siateczki. Przedstawiam Wam pierwszą, bo druga będzie identyczna - specjalnie na bazarek charytatywny- dziękuję Kokonki.



Poniżej jeszcze kilka zdjęć wykonanych podczas pracy. 







I jak Wam się podoba?
Stworzycie własną (wykonanie jest bardzo proste)? A może już takie macie? :)




https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/03/kokonek-six-paryzanka-czyli-siatka-na.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...