W SMOCZEJ KRAINIE...

Hej Kochani!

Dzisiaj przychodzę z moją listopadową inspiracją. Przyznam szczerze, że jak tylko zobaczyłam nowe papiery od ITD Collection, to serce zabiło mi mocniej, zdecydowanie mocniej... :) A to wszystko za sprawą smoków. Kto mnie już trochę zna, ten wie, że kocham cały magiczny świat, a w tym też te stworzenia. Nie mogłam się zatem oprzeć pokusie i wykonałam dwie prace. Smoczą szafeczkę i mały albumik.



Na szafeczkę przykleiłam papier ryżowy i przy użyciu fabry akrylowych i wosku wtopiłam go w tło.


To jego oko jest zachwycające!:)



Dodatkowo, wykonałam mały, smoczy albumik


który koniecznie musiał zapisać się na klamerki :)



Na oko nałożyłam glossy accents:)



A tutaj środek albumu, chciałam, aby każda karta opowiadała swoją historię. Na pierwszej stronie znajduje się shaker z motywem ognia i napisem. Na drugiej cudowny smok, którego kontury lekko podkreśliłam złota farbą akrylową



Na kolejnych stronach wykonałam smoki w formie 3d, nie mogło zabraknąć cudownego leśnego, mistycznego tła



Kolejna karta, to księżyc i uwięzione na łańcuchu smoki, które miotają się w jego blasku. Jeden ze smoków ma skrzydła w formie 3d. Na oprawej stronie motyw sowy i tag, który można wsunąć.



Kolejne dwie karty, to miejsce na przechowywanie, z lewej strony tagów, a z prawej kart na zdjęcia



Po ich wyjęciu, całość tworzy jedno tło i równiez opowiada historię :)



Na ostatnich stronach: po lewej dodałam pióra i skupiłam się na szamańskich elementach, a na prawej przykleiłam smocze tło w formie papieru ryżowego, a jednego smoka wycięłam z papieru scrapowego i zrobiłam w formie 3d, aby jego skrzydła się poruszały.



Zarówno na zewnętrznej części jak i wewnętrznej okładki użyłam szablonu imitującego łuski, a na niego nałożyłam 3 kolory folii termoton. Efekt bardzo mi się podoba :)



A Wam jak się podoba efekt końcowy? :)

Zapraszam również na film pokazowy, na którym przedstawiam cały zestaw, o tutaj.



Użyłam:

Papier ryżowy ze smakiem ITD R1791

Zestaw papierów scrapowych And Undiscovered magical world

Papier ryżowy ze smokami R0636L

folia przeźroczysta ze smokami

folia przezroczytsa z napisami

szablon łuski smoka



Pozdrawiam,
Marta




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...