KOKONEK A636: CHUSTA KOCIŁAPKI

Witajcie!

Wróciłam do szydełka z wielkim impetem... Powstają chusty, serwetki... Sama się dziwię, że tak dużo robię. Szydełko wciąga bardzo ;)

Zakochałam się w kokonkach, ale jakże ich nie kochać?!? Kolorystyka jest bardzo bogata i myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.


Mój 3-nitkowy kokonek miał długość 800m. Długość jest wystarczająca na sporą chustę. Moja powstała dla małej uroczej dziewczynki. Robiłam szydełkiem 2,5mm




 We wzorze kocie ślady są jeden raz. Ja z racji długości zakupionego kokonka powiększyłam chustę o dwa kolejne rzędy kocich śladów.


Wzór na chuście "Kociłapki" jest płatny i można go zakupić Tutaj. Cały dochód ze sprzedaży wzoru zostaje przekazany Stowarzyszeniu KociaArka ze Szczecina.

Chusta na uroczej właścicielce prezentuje się tak:

Wzór jest prosty, a z kokonkiem praca upływa szybko i przyjemnie.
Kto się pokusi o zrobienie takiej chusty?

Pozdrawiam serdecznie


Oryginalny wpis:

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/06/kokonek-a636-chusta-kociapki.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...