INSPIRACJE Z ITD COLLECTION - MAGICZNA RAMKA Z SOWĄ

Witajcie!

Dzisiaj bedzie trochę magicznie za sprawą pięknych papierów ryżowych mini z tatuażami od ITD Collection.
Grafiki autorstwa Moniki Dudkiewicz każdego przeniosą w inny wymiar rzeczywistości.


Mnie od pierwszego wejrzenia zauroczyła sowa.
Ramce kupionej kiedyś za parę groszy dałam drugie lepsze wg mnie życie.


Użyłam czarne gesso, tusze Distress, kolorowe proszki 13@rts, odlewy z żywicy, złomki oraz papier ryżowy, który przykleiłam klejem z wersniksem.

Złotą pastę nałożyłam przez szablon od 13@rts.

Na koniec dodałam dżety i pochlapałam białą farbą akrylową.



Mnie bardzo podoba się ten projekt, a jeśli Wam też i jesteście ciekawi jak powstał to zapraszam do obejrzenia filmu.

Dajcie znać w komentarzach co myślicie o takich pracach.

Pozdrawiam serdecznie



Oryginalny wpis:

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/06/inspiracje-z-itd-collection-magiczna.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...