ŚLUBNA INSPIRACJA Z PAPIERAMI STUDIO75

Witajcie!

Spieszę dziś ze ślubnym boxem, który powstał z inspiracji live'em naszej Uli K. :-D

Bazowałam wyłącznie na najnowszych papierach Studia75 - kolekcja Cudowny Dzień.

Muszę przyznać, że częściej tworzę w energetycznych kolorach, ale te papierki zachwyciły mnie od razu. Po pierwsze - uwielbiam koronki, po drugie wyjątkowo spodobały mi się kwiatuszki do wycinania, którymi zawsze możemy wspomóc kompozycję.

Do boxika wykorzystałam też zakupione w Studio75 szkło - zajrzyjcie TUTAJ

Przechodzę do prezentacji :-D







A w środku...


Kwiatuszek na środku to nie tylko ozdoba, pod nim jest pudełeczko, do którego możemy włożyć np. rulonik z gotówką przewiązany wstążeczką







A pudełeczko ze środka hop....:-D(na magnesy- wyjmowane)



Mam nadzieję, że moje pomysły Wam się spodobały:-D
Dodam jeszcze, że te piękniejsze kwiatuszki to prezent od naszej Ulci :-D
Pozdrawiam cieplutko!

Ewa hubka




Oryginalny wpis:

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/05/slubna-inspiracja-z-papierami-studio75.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...