CO MI W DUSZY GRA - INSPIRACJA ITD COLLECTION

Hej Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z dwiema zupełnie różnymi pracami. Obie chodziły za mną już od pewnego czasu :) Obie w technice mixed mediów i obie z użyciem pięknych papierów od TD Collection. 

Pierwsza, z mocnymi kolorami, czyli coś w moim stylu! Jak tylko zobaczyłam papier z tymi kwiatami, to już wiedziałam co z niego będzie. Trochę odlewów, farb, kwiatów z papieru i jest:)




uzyłam:


Druga praca powstała podczas zabawy szablonem od ITD Collection i embossingiem. Oczywiście papier też od nich! Cudowny, prawda? :)
Pracę tą nazwałam, drugie oblicze kobiety :)





użyłam:


Pokażę Wam jeszcze lusterko, jakie robiliśmy na warsztatach online na fb, na początku maja na grupie Razem z ITD Collection. Film jest oczywiście cały czas dostępny :)






Mój ulubiony papier z kolekcji Kamieni - Lazuryt

Miłego dnia ;*













Oryginalny wpis:

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/05/co-mi-w-duszy-gra-inspiracja-itd.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...