Tutorial - kartka

Witajcie!

Zapraszam na tutorial na prostą kartkę okolicznościową z papierów Kamienie szlachetne od ITD Collection wykonaną na czarnej bazie.


Z pośród kamieni szlachetnych wybrałam złoto i lazuryt oraz czarną bazę również od ITD Collection. Wycięłam dwa kwadraty odpowiednio - ze złota mniejszy o 7mm od bazy, z lazurytu o 15 mm.

Tekturkę pomalowałam metaliczną farbą - robię to na kartce papieru przed przyklejeniem, aby nie pobrudzić pracy.


Gdzieniegdzie napis posmarowałam złotą pastą woskową.

Dziurkaczem wycięłam listki ze złota, a na ramce ułożyłam sizal.

Na sizalu ułożyłam róże i uzupełniłam wyciętymi listkami. Płatki róż delikatnie ozłociłam złotą farbą akrylową.

Na koniec pochlapałam złotą farbą akrylową i gotowe!



Prawda, że proste! Zatem do dzieła!

Pozdrawiam serdecznie




https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/02/tutorial-itd-collection-kartka.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...