Mediowy domek

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z pracą mixed mediową. 
Na bazie drewianego domku pomalowanego gesso, nakleiłam za pomocą kleju vikolowego papier z 13 Arts. 
Następnie pomalowałam białym gesso, stworzyłam kompozycję ze złoków, drewnianego serca, mchu, kwiatów, drutu.
Wszystko pomalowałam farbami akrylowymi w kolorze turkusu i starego złota. 
Następnie palcem naniosłam klej vikolowy i posypałam wszystko dwoma kolorami brokatu oraz kamyczkami. 
Mam nadzieję, że stworzenie takiej pracy po moim opisie nie sprawi Wam trudności, jeśli jednak tak by się stało napiszcie nam w komentarzu, wtedy pokażę Wam na livie na grupie Świrowej, jak można łatwo uzyskać taki efekt. 






Pozdrawiam DT Pati



https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/02/mediowy-domek.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...