Album świąteczny

Cześć!

Święta Bożego Narodzenia już dawno za nami, myślami wybiegamy już w kierunku wiosny. Ale to jest chyba dobry czas na zatrzymanie kilku świątecznych chwil. Najlepszy do tego będzie album. Co prawda u mnie zaległości w dokumentowany sięgają jeszcze 2018 roku, ale dojdę w albumowaniu także do roku 2019 😁
Do wykonania albumu użyłam kolekcji Rosy Cozy Christmas od Piątku 13. Według mnie ten zestaw idealnie nadaje się do klejenia albumów. Dość duże wzory sprawiają, że karty albumu wyglądają bardzo dekoracyjnie i w zasadzie można zrezygnować z dodatkowych ozdobników. Co udowadniam na poniższych zdjęciach 😉
Jedyne dekoracje, na które się zdecydowałam, to wstążka i kilka ozdób na grzbiecie albumu oklejonym sztuczną skórą.
Całość wykonałam na bazie samodzielnie przygotowanej z białego kartonu, którą kleiłam taśmą dwustronną.
Wewnątrz albumu zrobiłam kaskadę na zdjęcia poziome, a na zdjęcia pionowe przygotowałam miejsce po wewnętrznych stronach okładek oraz na dodatkowym skrzydełku, chowanym do środka albumu.










Ciekawa jestem, czy tworzycie świąteczne albumy.
A może wolicie grudniowniki, które są uzupełniane na bieżąco?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu 😊




https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/01/album-na-swiateczne-zdjecia.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie Calu charytatywnego Irvette

 Witajcie Kochani. Za nami wspólne dzierganie wzoru Agi S- Irvette. Powstało wiele przepięknych chust. W naszym mniemaniu wszystkie Calinecz...